אקססוריז - משלימים את חדר השינה

לאחר שהתלבטנו לא מעט באיזה צבע לצבוע את הקירות, קנינו את המיטה המושלמת, את הארון הגדול כמו שתמיד חלמנו עליו, בתוך תוכנו אנחנו מרגישים שמשהו עדיין חסר. הדבר שיסגור את המכלול לכדי תמונה אחת שלמה והרמונית. חדר השינה שלנו הוא המקום אליו אנו משתוקקים להגיע לאחר יום עבודה ארוך, אחרי שהילדים הלכו לישון וסוף סוף הגיע הרגע שבו אנחנו יכולים להגיע לפינה הפרטית שלנו ולהירגע. על מנת שחדר השינה יספק לנו את תחושת השלווה שאנחנו רוצים, יש דברים עליהם לא ניתן לוותר, אלו הם האקססוריז. אותן תוספות קטנות שיקשרו את הקשר בין האובייקטים בחלל ויכניסו בו חיים, חום, צבע, טקסטורות וחומרים שונים - ביחד הם ייצרו את האפקט שחיפשתם. מעכשיו, ברגע שנכנס לחדר נרגיש את הקסם באוויר.

את רוב משקל הצבע בחלל מגדירים המצעים שבהם אנו בוחרים להציע את המיטה, בכל פעם שאנו מחליפים מצעים יכול החלל לשנות את אופיו, לכן יש לבחור את הגוונים אותם אתם אוהבים, שיתנו לכם את הרוגע שחיפשתם בעזרת שימוש בגוונים בהירים, או לחילופין כאלו שיתנו את העושר הצבעוני.

אחרי שראינו שהשימוש בטקסטיל הנכון הוא זה שיעזור להביא לידי ביטוי את האווירה הרצויה בחלל נמשיך לבחור את יתר הטקסטיל בהתאם, נשלב בין טקסטורות שונות בגוונים שונים בכריות נוי, בשטיח מרכזי או כזה שמונח לצד המיטה, בווילונות, בריפודים של כורסא או ספה אם יש מספיק מקום בחלל. כל זאת על מנת ליצור חלל שידבר בשפה הומוגנית אחת, גם אם הפריטים המכילים אותו מגיעים כל אחד מעולם חומרי אחר.

הוספת גופי תאורה שונים כדוגמת גוף תאורה עומד שישטוף את החלל באור עמום ורומנטי, גופי תאורה תלויי קיר מעל המיטה או מנורות לילה לצדייה. דווקא הבחירה בחומריות קונטרסטית בין האלמנטים בחלל תאפשר מראה מעניין יותר, לדוגמא חדר שינה בו רוב הריהוט עשוי מעץ, דווקא גופי תאורה מתכתיים ידגישו את השוני ויעשירו את המשחק במגוון החומרים בחלל.

שילוב של תמונות על הקיר או כאלו המונחות על הרצפה ושימוש בטקסטים אליהם אתם מתחברים יעניקו עניין נוסף לחדר.

בדיוק כפי שלפני שאנחנו יוצאים מהבית, לא נסתפק במכנסיים וחולצה, אלא נתקשט בשרשרת, עגילים, שעון או כל פריט מיוחד אחד כדי ליצור מראה אטרקטיבי יותר, גם את חלל השינה שלנו רצוי וכדאי להלביש כדי שהיה נעים לשהות בו.

    0